سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی

تعمیر موبایل و مصائب آن

این روزها تعمیر موبایل دردسرهای خاص خودش را دارد چرا که پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب، ریسک از دست دادن اطلاعات گوشی و یا حتی سو استفاده از آن ها، ریسک به کار گیری قطعات نامرغوب و تقلبی از قبیل مشکلاتی هستند که کاربران را به این وا میدارند که برای برطرف سازی مشکلات گوشی های خود، به مراکز معتبر و متخصصان مجرب و قابل اعتماد مراجعه کنند.واحد تعمیر موبایل ما با در اختیار داشتن تجهیزات و ابزار بسیار کارامد و بهره گیری از تخصص و دانش کادر با تجربه ی خود آماده ی شناسایی و تشخیص علل خرابی و برطرف سازی سریع و مقرون به صرفه ی گوشی های تلفن همراه شما عزیزان میباشد.

 

خدمات تعمیر موبایل

یکی از مهم ترین خدمات تعمیر موبایل در این مرکز حل و برطرف سازی مشکلات سخت افزاری گوشی ها میباشد. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری، هارد، قاب، گلس، ال سی دی، میکروفون، اسپیکر، برد، دوربین نیازمند تخصص و تبحر بالایی است که خوشبختانه متخصصان حرفه ای ما در واحد تعمیرات به خوبی با این مشکلات آشنایی دارند. همچنین حل مشکلات نرم افزاری نیز دیگر فاز اجرایی تعمیرات این مرکز، محسوب میشود که شامل خدمات گسترده ای در زمینه ی نصب و فعال سازی آنتی ویروس ها، حذف بدافزارهای مخرب، مشکلات آنتن دهی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات اتصال به اینترنت، میباشد.

 

تعمیر تاچ و گلس موبایل

تاچ و گلس گوشی یا تبلت شما، در اصل مهم ترین وظیفه را در عملکرد دستگاه شما به عهده دارند. به گونه ای که بدون صفحه ی نمایش عملا گوشی شما از کار افتاده محسوب میشود و شما نیازمند مراجعه به مرکز تعمیر موبایل هستید. از آن جا که امروز برندها و نسخه های بسیار متفاوتی از گوشی ها راهی بازار شده اند، طبیعتا تعمیرات آن ها نیز پیچیده و متنوع تر شده است.در صورت بروز اختلال و خرابی به هر دلیل تاچ و گلس گوشی های خود، میتوانید از متخصصان و تکنسین های واحد تعمیرات گلس و تاچ این مرکز کمک بگیرید. متخصصان ما با به کارگیری ازبه روز ترین تجهیزات، قادر به تعمیر و تعویض اصولی تاچ و گلس تمامی مدل های گوشی میباشند.

 

تعمیر میکروفون موبایل

میکروفون موبایل به دلایل مختلفی از قبیل ورود گرد و غبار و اجسام خارجی، ورود مایعات به داخل گوشی و به هم خوردن تنظیمات صدا ممکن است دچار اختلال و خرابی شود و این امر باعث میشود مخاطب شما نتواند صدای شما را به خوبی بشنود.توصیه میشود جهت تعمیر موبایل و حل مشکل میکروفون خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. مرکز تعمیرات ما با به کار گیری بهترین و زبده ترین متخصصان پس از ببرسی و عیب یابی میکروفون گوشی شما، در اسرع وقت مشکل را به صحیح ترین روش ممکن برطرف خواهند ساخت.

 

تعمیر مشکلات عدم آنتن دهی موبایل

در بسیاری از موارد ممکن است پس از ضربه خوردن گوشی و یا حتی بدون دلیل مشخصی آنتن دهی گوشی شما با مشکل مواجه شود. ضعیف شود و یا به طور کل از کار بیفتد.این به این معنی است که سیم کارت قرار گرقته در گوشی شما نمیتواند از پوشش دهی شبکه استفاده کند. در این مواقع مراجعه ی به مرکز تعمیر موبایل امری ضروری به نظر میرسد. کارشناسان فعال ما در مرکز تعمیرات موبایل آماده ی حل مشکل آنتن دهی انواع گوشی های تلفن همراه میباشند. این مرکز نمایندگی حتی الامکان از تعویض قطعات دستگاه خودداری میکند تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.همچنین این مرکز تمامی مشکلات مربوط به انتن دهی موبایل را با گارانتی و ضمانت برطرف میکند.

تعمیر مشکل عدم شناسایی سیم کارت موبایل

مشکل عدم شناسایی سیم کارت در گوشی های مختلف، مسئله ایست که بسیاری از مراجعین به مرکز ما با آن روبرو بوده اند. بعضی از کاربران با قرار دادن سیم کارت خود در گوشی با ارورهایی نظیر سیم کارت موجود نیست و یا سیم کارت را وارد کنید مواجه میشوند. که این مشکل میتواند برای آن ها بسیار آزاردهنده باشد چون عملا امکان استفاده از تماس و شبکه از گوشی آن ها حذف میشود. در چنین مواقعی بهترین راه تماس و مراجعه به مرکز تعمیر موبایل معتبر میباشد. واحد تعمیرات ما در بخش سیم کارت با به کارگیری از به روز ترین و دقیق ترین تجهیزات و پس از سال ها تجربه ی مرتبط ، قادر به برطرف سازی تمامی مشکلات عدم شناسایی سیم کارت میباشند.