سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی

تعمیر دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی در این مرکز شامل تمامی خدمات ترمیم ، تعویض و تعمیری میباشد که در لیست خدمات پس از فروش دستگاه کپی ذکر شده است.در این واحد تمامی خدمات به کاربران گرامی با گارانتی ارائه خواهد شد.کارشناسان و متخصصان زبده ی فعال در مرکز تعمیر دستگاه کپی، با بهره گیری از سال ها تجربه ی مقید در امر تشخیص و تعمیر مشکلات دستگاه، در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ی کمک رسانی و حل مشکلات پیش آمده ی دستگاه شما عزیزان خواهند بود. لازم به ذکر است در مرکز تعمیرات پرینتر تمامی قطعات مورد استفاده، از نوع اصلی و با کیفیت می باشد و در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوب دستگاه شما ،هرگز از نمونه های نامرغوب استفاده نمیشود.

 

قطعات دستگاه کپی

همانطور که میدانید دستگاه های کپی از قطعات حساسی تشکیل شده اند که هرگونه اختلال، در صورت عدم رسیدگی به موقع توسط کارشناس و عدم تعمیر دستگاه کپی ، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به دیگر قسمت های دستگاه وارد کند. مرکز تعمیرات ماشین های اداری با دارا بودن تمامی قطعات یدکی دستگاه ها ی کپی، اعم از : لامپ های هیتر و هالوژن ، چرخنده های موجود در پرینتر، انواع کاغذکش ها ، قطعات یونیت درام، قطعات یونیت هیتر، قطعات یونیت درایو،قطعات یونیت هیتر، انواع دستگیره های ترانسپورت ها و... آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات در راستای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه پرینتر شما میباشد.

 

تعمیر قطعات دستگاه کپی


همانطور که گفته شد، قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه فتوکپی از حساسیت بالایی برخوردار هستند، این ویژگی مزید بر علتی است که تعمیر دستگاه کپی و بازسازی قطعات معیوب را به هر مرکزی نسپاریم. کارشناسان تعمیر این مرکز ضمن سال ها تجربه ی مرتبط و دارا بودن علم بالا در انجام خدماتی نظیر : تعمیر کاغذکش های دستگاه کپی، تعمیر و بازسازی بلید، عیب یابی یونیت ها ، تنظیم منو، بازیابی و تعمیر موتور دستگاه کپی، عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شما را با بهترین کیفیت ممکن ، به صورت کاملا تضمینی به شما کاربران عزیز ارائه میدهند.

 

تعویض قطعات دستگاه کپی


کارشناسان و متخصصان واحد تعمیر دستگاه کپی ، خدمت رسانی به کاربران را با اولویت ها و ارزش هایی نظیر مقرون به صرفه تمام شدن هزینه های تعمیر انجام میدهند. به این سبب ترجیح بر تعمیرات قطعات معیوب میباشد و تنها در زمانی که قطعات غیرقابل بازسازی و تعمیر باشند، گزینه ی تعویض آن ها را در دستور کار قرار میدهند. این مرکز با دارا بودن تمامی قطعات لازم در برند های مختلف و کاملا اورجینال ، اقدام به تعویض آن ها میکند. در نظر داشته باشید که تنها استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال ، تضمین کننده ی سلامت دستگاه کپی شما میباشد.

 

تعمیر انواع برندهای دستگاه کپی

 

این خبر خوب را برای شما داریم که تعمیر دستگاه کپی در این مرکز محدود به برند خاصی نمیشود و تمامی آن ها را در بر میگیرد. چرا که کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی بر تمامی مشکلات محصولات کمپانی های مختلف اشراف کامل دارند. همچنین تمامی خدمات تعمیر در مرکز تعمیرات دستگاه کپی، شامل انواع برندهای دستگاه کپی ، تعمیر فتوکپی شارپ ، تعمیر فتوکپی توشیبا، تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا، تعمیر فتوکپی کانن، تعمیر فتوکپی زیراکس ، تعمیر فتوکپی ریکو، تعمیر ماشین های اداری اچ پی ، تعمیر فتوکپی کیوسرا و... می باشد.

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

 

از آن جا که هر روزه به تعداد خرید دستگاه های مرتبط با تکنولوژی چاپ و دیگر محصولات و تجهیزات مرتبط با چاپ ، اضافه میشود به همین نسبت نیاز به تیم متخصص و مشاور در زمینه ی ارائه ی خدمات پس از فروش اصل و سرویس و نگهداری منظم بیشتر و بیشتر میشود. نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی مفتخر است طی سال ها خدمت به شما کاربران گرامی و کسب تجربیات گران، زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان کشور در اسرع زمان هر گونه مشکل و اختلال در عملکرد دستگاه کپی شما را شناسایی کرده و در جهت تعمیر آن اقدام به عمل آورد. شما از طریق مشاوران زبده ی نمایندگی تعمیرات فتوکپی ، میتوانید در جریان ریز به ریز هزینه ها قرار بگیرید و از صفر تا صد خدمات این تیم بهرمنده شوید. هچنین شایان توجه است که این واحد تعمیراتی مدرن به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز است و میتواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.